niedziela, 7 grudnia 2014

Stary rower, koronka, kawa, kosz z kwiatami i inne romantyczności



Dziś krótko, bo już bardzo późno i oczy domagają się odpoczynku.
Wiem jednak, że gdzieś tam, po drugiej stronie światłowodu jest ktoś
kto bardzo na ten post czeka :)

 
 Tym razem powstał pamiętnik/notatnik dla miłośniczki 
stylu vintage, rowerów i kwiatów.
























Poszalałam ostatnio w sklepach internetowych z papierami
i oto efekt - "profesjonalna" wklejka.


















 Przyznam się szczerze, że do tej pory nie podobały mi się
"postarzane" strony.
Być może powodem mojej niechęci było przekonanie,
że po takich kartkach musi się bardzo źle pisać.
Ponieważ jednak ten pamiętnik aż prosił się o takie właśnie strony,
postanowiłam dać im szansę :)
i zrobiłam jedną na próbę.
Ponieważ jednak okazało się (o dziwo!), 
że pisze się po nich naprawdę przyjemnie (byle nie piórem;)
nie mogłam się już dłużej opierać :P













Natomiast wisienką na torcie jest zakładka,
a raczej maleństwo zawieszone na jej końcu:)












3 komentarze:

  1. PRZEPIĘKNY!!!!!! Cudowny!!!! Wisienką na torcie jest nie tylko zawieszka, ale też kwiaty w koszyku na rowerze.... Ach... Czekałam na te zdjęcia, ale i tak wiedziałam, że będzie piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak by dla mnie !!! Kocham rowery ! Kocham stare koronki ! Zamawiam ! Skontaktuję się na prv :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Widze, ze nie tylko mnie sie spodobal :) Cudownie czytac takie slowa - wtedy mam poczucie, ze te godziny spedzona na moczeniu i suszeniu kartek, mierzeniu i dziurkowaniu, zszywaniu, klejeniu, haftowaniu, znowu klejeniu :), docinaniu, znowu klejeniu :) mialy jakis sens :)

    Czekam zatem na mail :)

    OdpowiedzUsuń