niedziela, 13 grudnia 2015

I Ty mozesz zostać Świętym Mikołajem 2/4





A to drugi z czterech pamiętników wykonanych dla pacjentów 
z dziecięcego Oddziału Onkologicznego.
Prosty, niebieski, z lekko wypukłym sercem z błyszczącej tkaniny 
i białą koronką dookoła okładki 
(tym razem koronkę przykleiłam do okładki, żeby przyszła Właścicielka 
przez przypadek nią o nic nie zaczepiła ;)










Zawieszka na końcu zakładki to dość sporych rozmiarów :),
"tłuściutkie" serce z howlitu lub kowelinu 
(za Chiny Ludowe nie pamiętam, który z tych minerałów to był :)















Wklejki to biały papier wizytówkowy 
(zobaczyłam go w sklepie i postanowiłam spróbować,
czy będzie się nadawał do tego celu)
 w również białe, tylko lekko pobłyskujące,
kiedy się na nie patrzy pod odpowiednim kątem, róże. 







Szyjąc i sklejając te "mikołajkowe" pamiętniki zdałam sobie sprawę,
że pierwszy raz nie wiem nic o osobach, dla których je robię.
Jaka jest dziewczyna, która dostanie ten powyżej?
Ile ma lat, gdzie mieszka, czy ma rodzeństwo, jakiej muzyki słucha,
czy jest milcząca i skryta, czy raczej otwarta i rozmowna,
jakie ma pasje, o czym będzie tu pisać...?, -
klejąc go wciąż się zastanawiałam.
I teraz, kiedy piszę ten post i dodaję zdjęcia pytania wracają.
Ciekawe, jaka jest dziewczyna, która go dostała?
...
Nie wiem i zapewne nigdy się nie dowiem (co, oczywiście również ma swój urok:),
 ale mam nadzieję, że jej kłopoty zdrowotne
są jedynie chwilowe :)








.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz